Nieuws
4 minuten

Drie keer op rij een FD Gazelle: Wux groeit gestaag door

Voor het derde jaar op rij mogen we ons FD Gazelle noemen. Geen eenmalige piek, geen puur geluk, maar stabiele, duurzame groei. En dat voelt goed. Niet omdat we zo graag in de schijnwerpers staan, maar omdat het bevestigt dat de koers die we varen werkt. Een koers die we samen uitstippelen met klanten, collega’s en partners die geloven in digitaal bouwen met visie.

Twee medewerkers van Wux met FD Gazelle Award 2025 tijdens de uitreiking, als erkenning voor drie jaar op rij duurzame groei als een van de snelst groeiende bedrijven van Nederland.
Lachende man met bril op voor zwarte achtergrond, portretfoto

Geschreven door Yannick Vendelmans

Zwaaiende emoji

Yannick Commercieel directeur

Meer over Yannick

Inhoudsopgave

Zo werkt de FD Gazelle

Voor wie de prijs niet kent: de FD Gazellen Awards worden jaarlijks uitgereikt door Het Financieele Dagblad aan de snelst groeiende bedrijven van Nederland. De beoordeling gaat verder dan alleen omzet. Ook winstgevendheid, personeelsgroei en financiële gezondheid wegen mee. Om kans te maken moet je dus over meerdere jaren een constante groei laten zien, niet alleen in cijfers, maar ook in fundament.

Bij Wux zijn we daar trots op. Omdat het betekent dat we geen eendagsvlieg zijn. Dat onze groei niet leunt op toeval of één goed jaar, maar voortkomt uit keuzes die hun waarde blijven bewijzen.

Dit betekent de FD Gazelle voor ons

Een FD Gazelle winnen is fijn. Drie keer op rij voelt als een stevig schouderklopje. Maar de échte beloning zit voor ons in de weg ernaartoe. In klanten die blijven terugkomen (en nieuwe klanten die via-via bij ons aankloppen). In collega’s die zichzelf én elkaar blijven uitdagen. In projecten die steeds slimmer, creatiever en effectiever worden. Daar zit de groei die we het meest koesteren.

We geloven niet in groeien om het groeien. We geloven in groeien omdat het iets toevoegt. Omdat het je sterker maakt, wendbaarder, aantrekkelijker als werkgever en als partner. En omdat het ruimte geeft voor nieuwe ideeën, betere processen en meer impact.

Zo blijven we scherp, snel en gefocust op de juiste groei

Er is geen geheime formule. Wat we wél hebben, is een team dat weet waar het naartoe wil. Dat met plezier werkt aan slimme digitale oplossingen. Dat fouten durft te maken en successen samen viert. En dat klanten echt wil helpen, niet alleen met een mooie website, maar met een strategie die werkt.

We geloven in groei met een menselijke maat. In samenwerken op basis van vertrouwen. In resultaten waar je wat aan hebt. Dat zie je terug in de manier waarop we projecten aanpakken, in de gesprekken die we voeren, en in de lange relaties die we met veel klanten opbouwen.

Dit is geen eindstation

Natuurlijk vieren we deze derde FD Gazelle, met taart, champagne en een gezonde dosis trots. Maar het is geen eindpunt. We blijven ontwikkelen, ontdekken en groeien. Niet per se harder, maar vooral slimmer. Samen met klanten die vooruit willen. Met technologie die voor je werkt. En met ideeën die het verschil maken.

Heb jij ook het gevoel dat er méér in zit? In je merk, je website, je processen of je online zichtbaarheid? Kom eens koffie drinken! We laten je graag zien wat er mogelijk is met een strategie die groeit als jij groeit.

Lachende man met bril op voor zwarte achtergrond, portretfoto

Yannick Vendelmans Commercieel directeur

Meer over Yannick

Al twaalf jaar lang bouw ik websites en webshops. Ongeveer tien jaar geleden zette ik de stap om professionele websites en webshops te ontwikkelen voor bedrijven. Omdat ik in het begin zelf de marketingplannen schreef, de code programmeerde en het ontwerp bedacht ken ik het volledige traject om van een website of -shop een succes te maken. Die aanpak zet ik in voor al onze klanten en weet hiermee een technisch vraagstuk te vertalen naar werkende websites of applicaties die echt resultaat opleveren.

Dit doe ik voor zowel lokale ondernemers als multinationals die in verschillende landen actief zijn. Mijn eerdere werk kan je vinden in onze klantencases of in een van de edities van InZaken, waar ik samen met klanten terugblik op succesvolle samenwerkingen.