Sterke online aanwezigheid met nieuwe website en social identity

De specialist in Nederlandse houdbare zuivelproducten

Globemilk kent de gehele keten van koe tot koelkast. Inmiddels is Globemilk een internationaal merk, actief in meer dan 35 landen. Van China tot Dubai, en van Nigeria tot Indonesië. Overal staat de melk van Globemilk in de schappen van de supermarkten. Deze melk is afkomstig van onze Nederlandse koeien en verwerkt in de fabriek in het Noord-Brabantse Boxmeer. Globemilk is 100% onafhankelijk en gelooft in de kracht van de familie. Omdat alles begint met eerlijk ondernemerschap en dat is precies waar Globemilk voor staat.

De ontwikkeling van de website

Een website voor een internationaal merk dat geloofd in de kracht van familie… Daar hoort een tof ontwerp bij! Het was in het design dan ook één van de speerpunten om een warme en uitnodigende uitstraling te realiseren zonder hierbij op enigerwijze aan functionaliteit in te leveren. Globemilk moest een perfecte samensmelting worden van function en fashion waarbij de gebruiker centraal stond. Het resultaat spreekt voor zich; wanneer je de website van Globemilk bezoekt zal je aangenaam verrast worden door de warme uitstraling, en het gebruiksgemak!

  1. Een warme en uitnodigende uitstraling. Het gevoel van familie moet duidelijk naar voren komen!
  2. Voldoen aan alle technische eisen van vandaag. Niemand zit te wachten op een trage website.
  3. Een intuïtieve gebruikservaring. Het navigeren door de website moet makkelijk zijn, op elk apparaat.

Social media

Naast de website hebben we ook de social media aangepakt, met als doel een consistente en inspirerende merkbeleving te creëren.

Globemilk heeft er voor gekozen om het bedenken en plaatsen van berichten zelf te doen. Daarbij was het voor ons belangrijk om de juiste handvaten te geven om de huisstijl en het merkverhaal zo consistent mogelijk te houden.

Sha’re Digital Designer

Hoe kunnen we ook jouw bedrijf laten groeien?

Het team van Wux staat voor je klaar om samen te werken aan online groei. Neem vandaag nog contact op om te ontdekken hoe wij bedrijven zoals dat van jou elke dag succesvoller maken.

Kennismakingsgesprek
Volgende case

Wizard card - Tussen de concurrentie uitspringen met een vernieuwde huisstijl