Omdat je nooit genoeg leads kunt hebben.
Nog niet eens zo lang geleden was het heel gewoon om een lijst met namen en telefoonnummers te kopen en die te gaan bellen om ‘leads te genereren’. Gelukkig hebben we nu betere, gerichtere middelen om leads te genereren.
Leads genereren doe je met een combinatie van middelen die je onder het kopje ‘online marketing’ kunt samenvatten. Dat doen wij ook hier, op de website die je nu bekijkt. Er is niet één strategie om leads te verzamelen. Vaak is sprake van een combinatie met inbound marketing en outbound marketing, verspreid over verschillende middelen.
Als professional is het belangrijk om makkelijk en snel je contactgegevens te kunnen delen. Wizard card biedt een moderne oplossing: het NFC visitekaartje. Dit is een plastic kaart met een ingebouwde microchip, te scannen met smartphones voor een directe uitwisseling van contactgegevens.
Online draait alles om leads. Leadgeneratie is daarom ook een containerbegrip voor alle activiteiten die je kunt ondernemen om in contact te komen met potentiële klanten. Dan hebben we het over die ene cruciale stap in het verkoopproces. Hoe krijg je prospects in je funnel?
Maar dat is pas stap één. De volgende stap is de stap die van leads klanten maakt. Er zijn tal van opties, afhankelijk van de markt en het segment dat je wilt bedienen. Dit is nu precies zo’n aspect van online marketing, waarvoor je heel goed moet weten wie je klanten zijn en wat hen ‘s nachts wakker houdt. Doe gerust een beroep op Wux (voor nieuwe leads kun je ons ‘s nachts wakker maken!).
Geloof ons niet op ons woord, maar lees vooral de ervaringen van onze klanten.
Leadgeneratie is een cruciale eerste stap in het verkoopproces. Je moet weten op wie je je richt, wat hun uitdagingen zijn en hoe je dit op kunt lossen. Zo doen we dat:
Plan een vrijblijvend kennismakingsgesprek.
Meer leads betekent niet altijd betere resultaten. De echte winst zit in het genereren van kwalitatieve leads. Beter één vogel in de hand dan tien in de lucht, luidt het oude spreekwoord. De criteria om de kwaliteit van een lead vast te stellen, verschillen per bedrijf en per marksegment. Hiermee helpen we je graag.
Plan een vrijblijvend kennismakingsgesprek en ontdek hoe wij jou met effectieve leadgeneratie kunnen laten groeien.
Plan een kennismakingsgesprek