Twee AI-specialisten van Wux overleggen samen aan een vergadertafel met een in een kantoor met een bosachtig fotobehang.
AI Webdesign
9 minuten

AI + UX: Hoe AI het gedrag van je bezoekers voorspelt

Bezoekersgedrag voorspellen klinkt misschien wat futuristisch, maar het is inmiddels allang werkelijkheid. En het klinkt spannender dan het is, want jij hoeft geen futuristische tools te bouwen of algoritmes te trainen. Wat je wel kunt doen? Slim gebruik maken van AI om je gebruikerservaring (UX) te verbeteren op je website of in je webshop. Want met AI kun je het gedrag van je bezoekers analyseren, voorspellen én er direct op inspelen.
Marketeer zit aan een bureau en werkt geconcentreerd op drie grote computerschermen met verschillende marketing grafieken
AI Inzichten
11 minuten

Hoger ranken in ChatGPT: Zo word je AI’s favoriete bron

ChatGPT is allang niet meer alleen een leuke tool om teksten te schrijven of vragen te beantwoorden. Voor steeds meer mensen is het een alternatief voor Google. Waarom scrollen als je in één keer een duidelijk antwoord krijgt? Maar ja, wie bepaalt dan welk antwoord ChatGPT geeft? En belangrijker: hoe zorg je ervoor dat jouw content daar tussen staat? Welkom in de wereld van Generative Engine Optimization (GEO): de kunst van gevonden worden door AI.
Man in groene trui wijst iets aan op laptop van zijn collega
Inzichten Online marketing
8 minuten

Conversie verhogen? Duik in de wereld van A/B-testen

Je hebt een mooie website gebouwd. Alles klopt. Je producten of diensten zijn goed, je campagnes draaien, en de bezoekers weten je te vinden. Maar toch… die conversies blijven achter. Bezoekers klikken, kijken en scrollen, maar dan haken ze af. Frustrerend? Absoluut. Maar niet vreemd. Veel websites trekken wel verkeer, maar weten bezoekers niet te overtuigen om die volgende stap te zetten: een aankoop, een inschrijving of een aanvraag. En dat verschil (tussen kijken en doen) zit vaak in details. Juist daarom is het belangrijk om inzicht te krijgen in wat wel en niet werkt op je pagina. Geen aannames, maar data. Geen onderbuikgevoel, maar onderbouwde keuzes. En daar komt A/B-testen om de hoek kijken.
Een rieten mandje met paaseitjes en konijnenoren staat op een houten tafel in het moderne kantoor van Wux.
Webdevelopment Website
6 minuten

Verstopt, maar goud waard: Easter Eggs in webdevelopment

Nee, we gaan het niet hebben over chocolade (helaas). Maar wél over iets anders feestelijks dat bij Pasen past: Easter Eggs. Niet in een mandje, maar verstopt in je website of app. Kleine verrassingen, geheime boodschappen of grappige functies die je bezoekers niet meteen zien, maar des te leuker zijn als ze ze wél ontdekken. Easter Eggs zijn perfect om je merk persoonlijkheid te geven, gebruikers langer vast te houden of gewoon een glimlach te bezorgen. En met een beetje creativiteit voeg je ze makkelijk toe aan je website.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 9
Twee lachende collega's in overleg kijkende naar een computerscherm
Zwaaiende emoji

Remco Back-end developer

Hoe kunnen we ook jouw bedrijf laten groeien?

Het team van Wux staat voor je klaar om samen te werken aan jouw online groei. Neem vandaag nog contact op om te ontdekken hoe wij bedrijven zoals dat van jou elke dag succesvoller maken.

Kennismakingsgesprek